további sms-ek kedvesemnek

folyt. köv. május 4-ről:

http://melindakukac.wordpress.com/2010/05/04/74-szerelmes-sms-rimecske/

Szia Szerelmem!

Nagyon jó, hogy vagy nekem!

Jó látni az arcodat,

Kellemes a hangulat,

ha veled tölthetem a napomat.

Küldöm neked a puszimat!

 

Szia Kedves Férjem!

Rád gondolok éppen!

Mindig csak rád vágyom,

te kis szexi párom!

 

 

Szia Szerelmem!

Esténként veled,

élvezhetem az életem.

Melletted más vagyok,

boldogabb nagyon.

Esténként szállhatok,

szerelmedtől szárnyalok!

Varázslatos!

 

Szia Kedves Tibikém!

Sokat gondolok rád én!

Te vagy az én Édesem,

ki nagyon kell nekem.

Te vagy a mámor,

mire mindig vágyom!

Odaadtam néked,

az egész életem!

 

Szia Kedves Párom!

Csak arra vágyom,

hogy a karod kitárod,

s majd bezárod, mint mesés várad,

benne én leszek a királylányod!

Szorosan a melleden,

hallgatnám a szíved!

 

 

Szia Kedvesem!

Őrülten szeretlek!

Talán a vigaszod lehetek,

ha gonoszság ér téged.

Jó rád gondolni,

a közeledted várni,

ha megölelsz végre oly jó,

csókod forró!

 

Hello-bello Édes Tibikém!

Sokszor gondolok rád én,

vajon mennyire bírod,

fejed mennyire piros. :)

Azt pedig megírom,

hogy szeretlek nagyon!

 

 

Dobogó szívem téged szeret!

Magamhoz szorítanám a testedet!

 

 

Szia Kedves Pajtikám!

A szívem érted kalimpál!

Hogyha hozzád érhetek,

boldogság az, nem tévedek!

Te vagy nekem kit nagyon szeretek,

szerencsés ember lehetek!

 

 

Szia Drága Egyetlenem!

Érted dobog a szívem hevesen!

Ó, ha csak rád gondolok,

szerelmem tüze lobog!

Érzem, hogy nélküled fáj a szívem,

csak te lehetsz a gyógyíre!

 

 

Szia Édesem!

Szia Kedvesem!

Nagyon jó, hogy vagy nekem!

Te boldogítod az életem!

Ha itt vagy velem, nagyon jó nekem,

melletted virul az életem!

Sze-ret-lek!!!

 

 

Szia Kedves Tibikém!

Te vagy a kezdet és a vég,

tőled teljes az életem,

számításba vehetem.

Hiába osztok szorzok,

csak veled vagyok boldog!

 

Szia Édesem!

Te vagy az életem!

Tőled dobog a szívem hevesen,

az illatodat is mindig keresem!

Csókodtól esek mámorba én,

izzón égek a szerelmed tüzén!

 

 

Szia Szerelmem!

Kedves kis férjem!

Oly jó ha este,

a testedhez érhetek!

Öröm az életem,

ha melletted ébredek!

Holnap jó lesz nekünk,

egész nap együtt lehetünk!

 

 

Szia Drága, Édes, Kedves Tibikém!

Nyali-fali csókolgatnálak én!

Szerelmem! Jó nékem,

hogy te vagy az én férjem!

Neked nagyon örülök,

a nyakadba borulok.

Várlak!

 

Szia Édes Tubicám, Galambom!

Remélem a puszim ma előbb adhatom!

Várlak haza kedvesem,

a vacsit máris készítem!

Szia Kedves Szerelmem!

Örülök, hogy vagy nekem!

Az érzés csodálatos,

az én párom kívánatos.

Ha itt vagy a közelemben,

elvesztem az eszem, oly bolondos leszek!

Gyere haza bébi már!

Nagyon fincsi vacsi vár!

Elmúlt már este hét,

várom, hogy az enyém legyél!

 

 

Szia Édesem!

Kedves Tibikém vagy nekem!

Jó lesz ismét kinyitni neked a kaput,

jó lesz ha ismét a karjaidban vagyok!

Puszi Neked!

Szeretlek!

 

Szia Kedves Szerelmem!

Nagyon hiányzol nekem!

Csókolnám ajkaid hevesen,

neyon édes vagy nekem!

Szeretem ha mellettem vagy,

hiszen a vágyam csak te vagy!

 

Szia szexi Párom!

Te vagy az én sztárom!

Összebújok teveled,

hallgatom lélegzeted!

Szeretlek Kedvesem!

 

 

Szia Kedves Tubicám!

Veled az élet oly vidám!

Mindig valami programot kieszelsz,

melletted unatkozni nem lehet.

Itt-ott sokfélét látunk,

ám te vagy a legjobb a világon!

 

Szia Kedves Szerelmem!

A szép emlékeimen merengek,

melyekben ott vagy mindig mellettem.

Sok csodás nap telt el veled,

s lesz még bőven remélem!

Szeretlek!

 

Szia Életem Nagy Szerelme!

Nyomom neked a mai sms-em!

Bár a világ összes karaktere se lenne elég,

hogy szavakba foglaljam mennyire is estem beléd!

 

Szia Kedvesem!

Szerencsés napot kívánok neked!

Tündökölj amiben legjobb vagy a világon,

hisz te vagy a szívem legszebb virága!

Csók neked,

Szerelmem!

 

Szia Szerelmem!

Küldöm a szerelmes sms-m.

Adjon erőt kitartást,

amíg itthon várok rád.

Puszika neked,

drága Szerelmem!

 

Szia Kedvesem!

Én nagy Szerelmem!

Veled mindig szép a nap,

oly jó, hogy az enyém vagy!

Szívem lüktet, oly vad,

a boldogságom te vagy!

 

Szia Édes Kedves Párom!

A csókod nagyon kívánom!

Te vagy a mindenem,

az életem te színezed.

Oly jó, hogy vagy nekem,

Drága Szerelmem!

 

Szia Szerelmem!

Derűs napot kívánok neked.

Bár ma az idő szomorkás,

hangulatát nyomja rám.

Eljön majd az este,

és magamhoz szorítom a tested!

 

Szia Szerelmem!

A csókod kell nekem,

kell, hogy érezzem,

kéjesen élvezzem!

Ölelésed éhezem,

jöjj haza kedvesem!

 

Szeretlek reggel, szeretlek délben,

szeretlek este, szeretlek éjjel!

Te vagy a világon, a legdrágább kincsem!

Szia Kedvesem!

SZERETLEK!

Mi mást írhatnék neked?!

 

Szia Kedves Tibikém!

Te vagy kit csodálok én!

Különleges melletted,

boldog vagyok, hogy vagy nekem!

 

Szia Szerelmes Párom!
Veled kézenfogva járok.
El sem engedem soha,
még csókolom is sokat.
Veled megyek bárhova is,
haladunk az élet útjain!

 

Szia Drágám!
Várom jössz-e már!
Éreztem a pólódon a tested illatát,
éreztem mennyire vágyok rád!
Jó lesz ismét ölelni téged,
minden nap ez a lényeg!

 

Szia Kedves Szerelmem!
Gondolok rád örömmel!
Szinte hallom kacajod,
látom a mosolyod.
Jó lesz újra veled,
velünk tart a jókedv.
Ölellek, csókollak!
 Semmi sem pótolhat!

Szia Édes Párom!
Teutánad vágyom!
Nagyon jó ha itt vagy velem,
személyedet élvezhetem!
Együtt veled, csak arra vágyom,
te vagy az én boldogságom!

Szia Kedves Tubicám!
Odabújni jó hozzád!
A testünk ha összeér,
akkor az sosem elég.
Simulok hozzád kedvesem,
mert az olyan jó nekem!

 

Szia Kedves Szerelmem!
Jó lesz újra melletted.
Szomorkás volt ma az ég,
sokat gondoltam rád én.
Jó lesz veled összebújni,
szerelmes szavakat súgni.

Nagyon jó hozzád érni,
boldogság veled élni!
Csókodtól remeg a testem,
tőle szerelembe estem!
Elraboltad a szívem!
Szeretlek!

Szia Édesem!
Veled lenni jó nekem.
Kedves számomra az a nap,
hogyha sokat láthatlak!
Szerelmem! Melletted,
az esős nap is derűs lehet!
Puszikállak,
hazavárlak!

 

Szia Kedves Szerelmem,
az én Egyetlenem!
Te vagy a szívem világában a Nap,
melegséget tőled kap.
Ott az esti csillagok,
a szerelmedtől ragyognak!


Szia Legjobb Barátom!
Kit mindig csodálok!
Kívánom, hogy jól teljen a napod,
este a tied vagyok!
Gyorsan peregnek a percek,
hamarosan foghatom a kezed!

Szia Kedves Párom!
Kire mindig vágyom!
Melletted jobban érzem magam,
jó hallani a szavad!
Veled szebbek a napok,
élvezhetem a hangod.
S láthatom szemedben
a szerelmed!

Szia Drágaságom!
A szád puszikálom,
hogyha itt leszel,
itthon velem.
Jó lenne ha pihenhetnél,
ha hamar hazajönnél,
mellém lefeküdnél,
karjaiddal átölelnél.

Szia Kedves Szerelemem!
Nagyon hiányzol nekem!
Csókolnám a szád hevesen,
nagyon édes vagy nekem!
Szeretem ha velem vagy,
hiszen a vágyam csak te vagy!

 

Szia Kedvesem!
Én szerelmem!
Azt csicsergik a madarak,
Nekem a legjobb, mert enyém vagy!
Veled mindig szép nap van,
a szívemnek vidámságot ad.
A boldogságom te vagy!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szia Szerelmem!
Rád gondolok éppen.
Kellemes a veled töltött nap,
mindig szép emléket hagy.
Örülök nagyon,
hogy sok ilyen van!
Puszika neked,
nagyon szeretlek!

Szia Kedves Tibikém!
Rád gondolok mindig én!
Nagyon jó lesz újra veled!
Jó lesz ha foghatom a kezed!
Szeretlek Drágám,
vágyom rád!

Várlak haza oly nagyon,
jó ha a szádat csókolhatom!

Szia Kedvesem!
Nagyon jó lesz veled,
a nap minden percében!
Jó ha melletted lehetek,
ha érinthetem a testedet!
Ketten leszünk csak én meg te,
egymás szeretetében!

Szia Édesem!
Már nagyon hiányzol nekem!
Esténként ha itt vagy velem,
felpezsdül a vérem,
te vagy az életem!
Várlak haza nagyon,
rád vágyakozom!

Szia Kedvesem!
Nagyon hiányzol nekem!!
Hideg ágyban ébredtem,
Kedvetlen a nap nélküled.
Gondolok rád sokat,
sóhajtozok nagyokat!
Puszim küldöm neked!
Szerelmem!

Szia Kedves Párom!
Egész nap rád vágyom!
Jó lesz veled újra,
a karjaid közé bújva!

Szia Édes Párom!
Mindig csak rád vágyom!
Karjaidban nagyon jó,
csókod mindig oly forró!
Szeretem a szerelmed,
simogatja a szívem!

Szia Édes Tibikém!
Nagyon szeretlek én!
Csak ennyit akartam mondani,
szép üzikét küldeni!

 

 

 

 

************

+ újabb 11  válaszokból:

Szia Te Drága Lélek!

Kiért szívem oly hevesen dobog, akiért élek!

Én ó kicsikém,

Veled vagyok boldog én!

Mindig csak te jársz az eszembe,

milyen jó, hogy vagy nekem!

Egy a vágyam,

hogy veled legyek,

és foghassam a kezed!

 

Kedvesem!

Iszom a szavaid, kell nekem!

Szívem varázsporral meghinti,

fájó hiányod égető fájdalmát enyhíti.

Szeretlek!

A szerelmem lángol,
legyünk bárhol,
minket melegít,
 örök lánggal ég!

Életem csak a tiéd,
rád vágyom rég.
Én téged szeretlek,
Drága szerelmem!

Szeretlek én,
szeretlek én,
drága Kedveském!

Nagyon boldog vagyok,
mikor soraidat olvashatom,
ennél akkor leszek jobban boldog,
mikor számhoz ér a csókod!

Ezek nagyon szép sorok,
ennél szebben nem kívánhatok!

Öröm olvasni a soraid,
erőt ad holnapig,
életben tart és  boldoggá tesz,
szeretlek!

Kedves vagy oly nagyon,
melegséggel!
Csókodat várom oly nagyon,
szeretlek téged!

Szia Drága Kedvesem!
Nagyon jó, hogy vagy nekem!
Csodás melletted érezni a szerelmed!
Szeretem a mosolyod,
amely rám ragyog.
Szeretlek!
Csókom küldöm neked!

 

Szia szívem Tibikéje!
Összebújunk minden éjjel!
Melletted forró az éjszaka,
a jéghegy is fel olvadna!
Várom ismét az estet,
hogy melegítsen a tested!

Kategória: Szerelmes sms rímek | Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

2 hozzászólás a(z) további sms-ek kedvesemnek bejegyzéshez

  1. nagy gyongyike szerint:

    ezek gyonyoruek.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

