Karkötő hímzett mintával

 

Ezt a két karkötő nagyon mutatós és nem nehéz elkészíteni.

Ásványvizes palackból vágtam ki az alapot. Erre némi vattát tettem, amit cérnával rögzítettem úgy, hogy rátekertem . Ezután textilből vágtam ki egy darabot és az ív belső oldalán összeöltögettem. A két végét betűrtem és azt is összevarrtam. Ezt még a tizenkét éves unokahúgom is el tudta készíteni.

Ezután a két végére franciakapcsot varrtam. (Olyan akasztókapocs amellyel a melltartók kapcsolása is működik. Rövidáru boltban kapható.) 

Papírra rajzoltam tervet a mintához, majd grafittal felrajzoltam a karkötőkre.

Következett legjobb rész, a hímzés. 🙂

Nem kell rá sok minta, mivel a kevesebb néha több.

Ajánlatom, hogy sötét alapra készüljön, mivel sajnos a fonal színt engedett nedvességre. Ecsettel és hypóval javítottam ki az elszíneződést.

 

Az alap készítéséről is készítek majd fotókat.

Kategória: Hobbi
Címke: , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Hozzászólás